tiistai 2. lokakuuta 2007

Vaihtoehtoinen maailmanhistoria


Maailma tänään on se mikä se on. Olemme kaukana ihannemaailmasta. Epäkohtia on edelleen paljon. Sotia, sortoa, ympäristön likaamista, epäoikeudenmukaisuutta, kurjuutta, nälänhätää, orjuutta, taloudellista riistoa jne. Ne epäkohdat joita Ron Paul vaalikampanjassaan kritisoi on tällä blogilla tuotu esiin eri tilanteissa aiemmin. (FED, IRS, income tax, Irak war, big government, illegal immigrants, RFID-chips, national ID-card, nation building, agressive foreign policy, israel first-policy, debt-based banking, NAU)
Mutta edelleen moni ehkä miettii miten tähän nykytilanteeseen on jouduttu ? Vastauksia tähän kun ei juuri löydy valtavirtateoksissa. Mutta parempia vastauksia löytyy kyllä. Selkeämpiä ja perustellumpia !

Olen usein miettinyt uskallanko tuoda näitä arkoja asioita esille blogillani. Tavallaan nämä tiedot ovat tarpeen jotta tajuaisimme miksi maailman meno on se mikä se on tänään. Kouluhistoria tarjoaa meille historiankirjoituksen mutta version mistä puuttuu tärkeitä palapelinpalasia. Tämä on vaivannut minua vanhemmasta teini-iästä asti.

Erityisesti minua on vaivannut sodat ja ne syyt joilla sotien synty on selitetty. Ne eivät ole tuntuneet riittäviltä. Eivätkä kovin uskottaviltakaan. Jokin oleellinen tekijä on puuttunut.

Pankkitoiminta ja rahan hallinta on perimmäistä vallankäyttöä. Rahapolitiikka ja finanssipolitiikka ja näiden hallintaaan liittyvät valtataistelut ovat tekijöitä jotka puuttuvat historiankirjoituksesta.

Jos itsekin olet niitä jotka kokee ettei virallinen historiankirjoitus ihan tyydytä sinua suosittelen että katsot seuraavia linkkejä Andrew Hitchcock´in laatimiin kirjoituksiin joita Daryl Bradford Smith on julkaissut kotisivullaan:

http://www.iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Bankers.htm

http://www.iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Rothschild.htm


Aineisto on melko laajaa joten valmistaudu siihen että projektiin menee jonkin verran aikaa.
Valitettavasti näitä asioita ei taida löytyä vielä suomeksi mistään.

Jos haluat kuunnella David Hitchcock´ia radiohaastattelussa klikkaa tästä

Haluan vielä muistuttaa siitä että minä olen vain utelias. Enkä usko kaikkea mitä satun lukemaan. En ole ketään vastaan. Mutta olen oikeudenmukaisuuden puolella. Koen ainakin niin itse. Toivottavasti et leimaa minua millään ismillä. Olen aina valmis muuttamaan käsityksiäni asioista kunhan törmään selityksiin jotka ovat uskottavampia ja paremmin perusteltuja.

Ei kommentteja: